Orange Belgium blijft zijn aanbod voor gezinnen versterken met extra kortingen op Go Plus

Na een automatische en gratis verhoging van het dataplafond van de Go Plus-abonnementen van 5 naar 8GB, gaat Orange Belgium nog een stap verder door zijn multiproductprijsverlaging voor gezinnen uit te breiden naar Go Plus-abonnementen. Terwijl de Go Intense en Go Unlimited 9 euro korting per SIM-kaart blijven bieden, biedt elk toegevoegd Go Plus-abonnement in een convergente bundel nu 4 euro korting per SIM-kaart.

Orange Belgium had eerder dit jaar, in lijn met zijn Bold Challenger positionering, de multi-productkortingen voor gezinnen ingevoerd bij de lancering van zijn GO-portefeuille. Dat betekent dat voor elke extra Go-abonnement dat een gezin neemt, een extra korting van 9€ per SIM-kaart wordt toegekend. Zo komt het bedrijf beter tegemoet aan de behoeften van gezinnen en de steeds toenemende vraag naar mobiele data. Die bedraagt nu gemiddeld 4,9GB/maand per klant en ze worden gebruikt zowel thuis als onderweg. In tijden van toegenomen thuiswerk in combinatie met "staycations" als gevolg van Covid-19 , heeft Orange Belgium een paar weken geleden ook al besloten om een stap verder te gaan door het dataplafond van al zijn Go Plus-abonnementen automatisch en gratis te verhogen van 5GB naar 8GB.

Orange Belgium laat elke convergente Go Plus-abonnee profiteren van een gloednieuwe multiproductreductie van 4 euro

Vanaf 20 augustus 2020 genieten klanten die kiezen voor een Love Duo of Love Trio in combinatie met een Go Plus-abonnement, een korting van 4 euro op elk mobiel Go Plus-abonnement dat ze toevoegen (zie tabel onderaan). Bovendien komen deze kortingen bovenop de reeds beschikbare multicardkortingen bij de Go Intense- en Go Unlimited-abonnementen.

Zo zal een klant die kiest voor een Love Duo (onbeperkt vast internet) bovenop twee Go Plus-abonnementen nu 66 euro/maand betalen, in plaats van 74 euro.

En voor een klant die kiest voor een Love Trio (onbeperkt vast internet + digitale televisie) met drie Go Plus-abonnementen wordt de prijs verlaagd van 109 euro naar 97 euro/maand.

Story image

Bovendien zal deze nieuwe prijsdaling automatisch worden toegekend aan alle residentiële klanten die momenteel al Go Plus-abonnementen in hun convergente pakket hebben.

Christophe Dujardin, Chief Consumer Business Officer van Orange Belgium, legt uit: "In lijn met onze Bold Challenger-positionering en ons sterk engagement om onze aanbiedingen voortdurend aan te passen aan de behoeften van onze klanten, geven we dit nieuwe voordeel aan onze convergente Go Plus-klanten tegen een eerlijke en competitieve prijs. Het komt bovenop de verhoging van het dataplafond voor dit abonnement, wat aantoont hoe nauw we de nieuwe trends van de markt en de interesse van de klanten voor lichtere, maar nog steeds overvloedige datatariefplannen volgen."

Meer info op www.orange.be