Preview: De Jupiler Pro League komt naar alle Orange klanten, zowel convergent als mobiel en dat voor 5 jaar

Orange Belgium en Eleven Sports hebben een overeenkomst ondertekend over de distributie van de 3 nieuwe Eleven Sports zenders die gewijd zijn aan de wedstrijden en competities van de Pro League, waaronder de Jupiler Pro League. Orange Belgium is de eerste operator die een distributieovereenkomst tekent om de Jupiler Pro League ter beschikking te stellen van zijn klanten en dat voor 5 jaar.

• Orange Love Trio klanten zullen zich kunnen abonneren op een premium voetbalbundel met daarin de Jupiler Pro League. De 3 reeds beschikbare Eleven Sports zenders die de internationale competitie coveren, blijven gratis in het standaard digitale TV-pakket van Orange.
  • Orange Love Duo en mobiele klanten zullen zich kunnen abonneren op Eleven Sports maandpassen (OTT) om online naar Belgisch voetbal te kijken.

De 3 extra zenders die de wedstrijden en competities van de Pro League brengen, zullen bij de start van het voetbalseizoen '20-'21 in augustus beschikbaar zijn.

Michaël Trabbia, momenteel CEO van Orange Belgium, is gepromoveerd tot Chief Technology and Innovation Officer bij de Orange-groep op 1 september 2020

Orange Belgium vernieuwt en verbetert aanbod voor B2B-klanten met 400Mbps downloadsnelheid, dubbel zoveel data en TV

Orange Belgium heeft besloten om Walcom en Walcom Liège te fuseren in Orange Belgium

Meer dan 4 Belgen op 10 ervaren minder stress tijdens het telewerken