Orange Belgium vernieuwt en verbetert aanbod voor B2B-klanten met 400Mbps downloadsnelheid, dubbel zoveel data en TV

Met de vernieuwde Shape & Fix Basic biedt Orange Belgium al zijn B2B-klanten een zeer snelle 400Mbps internetverbinding, met ongemeen scherpe prijzen op mobiele telefonie, veel data en - voor het eerst - televisie.

Bij de overgrote meerderheid van de ruim 1 miljoen kleine ondernemingen die België rijk is, staat snel internet bovenaan op het verlanglijstje, samen met een betrouwbaar mobiel netwerk voor een scherpe prijs. Als reactie op de vraag van kmo's naar snellere verbindingen besloot Orange Belgium om zijn Shape & Fix Basic een boost te geven door de snelheden vanaf 10 juni op te trekken naar 400 Mbps in download en tot 40 Mbps in upload. Een kmo die zijn data in de cloud opslaat en online tools gebruikt, geniet dankzij deze hogere bandbreedte van snelle, efficiënte en betrouwbare verbindingen, zowel voor downloads als voor uploads, wat nog belangrijker is nu zoveel bedrijven zo afhankelijk zijn van thuiswerkers.

Vanaf 49 euro (excl. btw) kunnen ondernemingen een bliksemsnelle breedbandverbinding in huis halen, waar ze een vaste lijn met onbeperkte nationale oproepen aan kunnen toevoegen voor amper 10 euro extra. En omdat kleine ondernemingen vaak thuis gevestigd zijn, kunnen de zaakvoerders voor nog eens 15 euro meer een tv-abonnement toevoegen, wat neerkomt op 74 euro voor het complete pakket van vast internet + vaste telefonie + televisie. De gebruikelijke cyberbeveiligingstools bij elk B2B-product en een toegewijd en betrouwbaar supportteam krijgen ze er gratis bij. En wat meer is, elke B2B-klant die kiest voor Shape & Fix Basic verdubbelt automatisch het datavolume van zijn mobiele vloot.

Nog een laatste nieuwtje om mee uit te pakken: vanaf oktober zal elke klant die intekent op een Shape & Fix-oplossing gebruik kunnen maken van 4G back-up, een nieuwe tool die bedrijven online houdt, zelfs als hun vaste breedbandverbinding hen even in de steek laat.

Werner De Laet, Chief B2B, Wholesale and Innovation Officer van Orange Belgium: “Als Bold Challenger volgen we de gewoontes van onze klanten op de voet. We weten dat een snelle en betrouwbare connectiviteit cruciaal is voor veel bedrijven. Omdat de normen voor supersnel breedband evolueerden, vonden we het niet meer dan normaal om onze B2B-klanten uitzonderlijke download- en uploadsnelheden aan te bieden in al onze producten om zo hun activiteiten te ondersteunen.”